2 Temmuz 2016 Cumartesi

Deadpool - Film Yorumu



12 Şubat 2016
2016 - ABD
Bilim Kurgu ,   Aksiyon ,   Fantastik
108 Dak.
Rhett Reese ,  Paul Wernick ,  Rob Liefeld ,  Fabian Nicieza
,  

IMDB Puanı: 8,2/10                 Sinemalar.com Puanı: 8,2/10

Benim Puanım: 7,5/10






Yorum: 

     Çizgi roman okuyan birisi değilim ama süper kahraman filmleri hep ilgimi çekmiştir. Deadpool'un da anti-kahraman olması daha da meraklandırmıştı beni.
     Deadpool karakterini en iyi yukarıdaki afiş anlatır :D Komik, alaycı, ciddiyetsiz ve eğlenceli bir karakter. Bu film de bu sebeple normal süper kahraman filmlerinden çok farklıydı. Duygular arasında çok keskin geçişler vardı karakterin kişiliğine bağlı olarak.
     Filmde Deadpool'un nasıl ortaya çıktığını öğreniyoruz.
     Film genel olarak eğlenceliydi ama Deadpool'un sivri dilliği beni bir yerden sonra yormaya ve sıkmaya başladı. Yine de filmin nasıl geçtiğini anlamadım. Çok geniş bir konuyu kapsamasa da kendini izletti.
     Ryan Reynolds Deadpool karakterine çok yakışmış, gerçekten çok memnun kaldım ben.
     
     Devamına koşa koşa sinemaya gider miyim bilmiyorum ama kesinlikle izlerim :)


Kimlere tavsiye ediyorum?

     Anti-karakter filmlerinden hoşlanan, kahramanlık yerine biraz alaylı bir film arayan, en basitinden biraz gülmek isteyen kişiler izleyebilir :)

Kimlere tavsiye etmiyorum?

     Süper kahraman filmlerinden hoşlanmayanlar sevmeyebilir (Ne kadar tam süper kahraman filminden çok komedi olsa da :D)


Fragman:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...